25 augusti 2012

Väska till Jenny



Exempel på en beställning:
"Jana, kan inte du sy en sån där väska som är lite större än A4, med långt band så att jag kan hänga den över mig, jag vill att den ska hänga neråt höften. Gärna i nåt grönt tyg men bestäm ett tyg du så blir det en rolig överraskning!" Så sa Jenny och vips en dag så var väskan färdig och tyget jag valde stod det bara Jenny på så jag blev inte särskilt förvånad när hon fick se väskan och sa att det var precis i hennes smak! Den är fodrad, har en innerficka och en liten tryckknapp så att den går att stänga igen. En sådan här väska kostar 370 kr inkl. moms. Ev tillkommer porto (om du inte bor i Uddevalla eller västra Värmland). Välkommen med din beställning på sagogryniuddevalla@hotmail.com eller skriv en kommentar här på bloggen, det går också bra.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar