13 januari 2013

Favorit i repris; Fåglar och moln papperspyssel

Jag kan se på min statistik att ett populärt inlägg på min blogg är det om fåglar och moln som papperspyssel. Det är ett inlägg jag gjorde för ett tag sen, där finns en beskrivning och du kan läsa det HÄR. Jag kan nu ge ett till exempel på hur man kan göra då jag precis gjort färdigt en beställning på fåglar och moln, där det önskades ett vitt moln med fåglar i olika färger. Det ska bli ett skådespel för en liten krabat som kommer att få titta på svävande fredsduvor (för mig är det den sorten i alla fall) som ändrar riktning och snurrar och fladdrar till då och då. Mycket bra tips till små filurer som börjat upptäcka omvärlden. Och dessutom till större barn än så. Vår tvååring har en fåglar-och-moln-mobil över sin säng och den gillar hon att ligga och titta på i samband med att hon ska somna.  Det är ett jättekul papperspyssel som går att variera i oändlighet med färger, mönster och fågelsorter!




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar