02 juni 2014

sagogryn + bang design & re use = sant

 

Nu när det var långhelg passade jag på att åka de 8 milen söderut, till Göteborg, för en spännande dag! Jag har fått kontakt med Anna, som har "bang design & re use" på Södra Larmgatan 2 (i närheten av Grönsakstorget). Så dit levererade jag barnkepsar och pennfack och börsar, som nu finns till försäljning i en fantastisk miljö med läckra klänningar, t-shirtar, smycken, byxor, kjolar, barnkläder etc etc. Känns superkul att få ha några sagogrynprodukter i en butik i Göteborg. Då kan ni som läser här och bor i Götet få chans att klämma och känna på mina grejer. Varmt välkomna till Södra Larmgatan! Att mina grejer finns i en butik med känsla för snygga grejer är himla trevligt! Jag kunde inte motstå en klänning från Birgit & Benny, den fick följa med mig hem direkt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar